Dlaczego o strategii

 

Świat zmienia się na naszych oczach. Ta permanentna, wymuszona przez rynek pogoń za konsumentem zrodziła konieczność do zarządzania potencjałem przedsiębiorstw, ich markami w sposób niebywale elastyczny. Myślenie strategiczne, myślenie analityczne, w końcu myślenie hipotetyczne są dzisiaj umiejętnościami bezcennymi. Większość managerów każdego dnia podejmuje dziesiątki istotnych decyzji. Zażarta konkurencja wymusza większą świadomość rynku, stopnia jego konkurencyjności oraz oczekiwań konsumenckich.

Powołaliśmy Strategy Journal, aby inspirować, przybliżyć i zarazem budować potrzebę inteligentnego przeciwdziałania konkurencji przez właśnie działania strategiczne. Zawsze można więcej, lepiej, taniej.  Sukces organizacji bowiem jest w rękach ludzi szybkich, innowacyjnie myślących i gotowych do ciągłych usprawnień

Będziemy poruszać wątki dotyczące różnorodnych problemów marek i przedsiębiorstw. Z drugiej strony planujemy szerzej omawiać kwestie rodzimego rynku, dzięki współrealizacji projektów badawczych: KondycjaMarketingu.pl i ShoppingShow.pl. Dzięki współpracy z podobnymi, zachodnimi magazynami sporo będzie o sukcesach i wartych uwagi projektach firm zagranicznych.

Mamy nadzieję pisać w sposób ciekawy i twórczy, co doskonale odzwierciedla istotę funkcjonowania Rubikom Strategy Consultants, którego zespół jest inicjatorem i pomysłodawcą projektu.

W imieniu redakcji,

Marcin Gieracz

CEO&Strategic Director w Rubikom Strategy Consultants

Strateg&Coach w Kuźni Strategów

mgieracz@rubikom.pl, 609827140