Bezpłatny e-book „Ogarnąć kosmos. O marketingu i strategii”

Zapraszamy do przeczytania  drugiej części e-booka „Ogarnąć kosmos – o marketingu i strategii”, na którego stronach Marcin Gieracz, CEO i główny strateg w Rubikom Strategy Consultants, dzieli się swoimi refleksjami na temat klienta, rynku i działalności polskich firm.

Z e-booka dowiesz się m.in.:

  • jakie są popularne mity na temat marketingu,
  • czy marketing sprzedaje,
  • jak różni się praktyka marketingu w sektorze MSP od teorii,
  • jaka jest kondycja polskiego marketingu,
  • czym powinna się charakteryzować skuteczna obsługa klienta,
  • kim jest konsument digitalny.

“Przyszłość należy do tych, którzy jak najszybciej nabiorą wprawy w umiejętnym zaspokajaniu potrzeb konsumenckich i wdrożą strategie biznesowe oparte na wiedzy o klientach” – zachęca autor.

E-book można pobrać bezpłatnie ze strony Rubikom.

Serdecznie zapraszamy do lektury.

 
Rubikom Strategy Consultants

Od 10 lat na rynku. Specjalizuje się w podnoszeniu kompetencji strategicznych kadry zarządzającej oraz projektowaniu strategicznej przewagi rynkowej firm szczególnie z sektora MSP. Swoje usługi zespół Rubikom realizuje poprzez treningi strategiczne, sesje coachingowe lub Interim Management. W portfolio firmy znajdują się m.in. takie marki jak: EFL Credit Agricole, Coccodrillo, House, CUK Ubezpieczenia, Bonair SA, mBank, Agito.pl, Nestle, Orlen, Cyfrowy Polsat.