Świat jest płaski

„Świat jest płaski” to książka, która w bardzo przystępny sposób przedstawia i wyjaśnia wszystkie zmiany, które zachodzą obecnie w świecie a dotyczą globalizacji gospodarczej i nie tylko. Materiał sprawił, że jeszcze bardziej poczułem nieodparte wrażenia współdziałania i pracy na zaściankowym rynku. Potrzebujemy naprawdę przyspieszenia, aby już nie gonić, ale móc w miarę w pełni korzystać z dostępnej technologii i innowacji. Świat stał się „globalną wioską”, a nowoczesne, usługowe firmy, które zaczęły działać na potęgę w internecie nie mają ograniczeń rynkowych. W jednej chwili możemy zacząć współpracę z klientem z drugiego końca świata. Nic nie stoi już na przeszkodzie. Tak działają nasi konkrenci na świecie. Inną kwestią poruszaną w książce jest konkurencyjność. Bez spójnej strategii miasta, regiony, państwa oraz przedsiębiorstwa nie będą w stanie stworzyć fundamentów, które pozwolą w niedalekiej przyszłości uczynić je konkurencyjnymi. Nie inwestujemy w efektywną edukację i produkujemy młodych, silnych intelektualnie bezrobotnych humanistów. To nasza największa, dziejowa porażka. Jak to wszystko ogarnąć? Ciekawe propozycje zmian, rewolucyjne pomysły na wyzwania XXI wieku – inspirujące.
Szczerze polecam
http://wysylkowa.pl/ks1014090.html

Marcin Gieracz
Partner&Strategic Director
Rubikom Strategy Consultants
mgieracz@rubikom.pl
+48 609827140